Nemrtvy
29. 11. 2008
![]() |
Acolyte | ![]() |
||||
![]() |
75 | ![]() |
0 | ![]() |
1 | |
Životy: | 220 | Mana: | 0 | |||
![]() |
9-10 | slow | Dosah: | |||
![]() |
0 | Pohyb: | slow | |||
![]() |
Unsummon | * | ||||
Umožňuje odčarovat vlastní budovu a získat tak nějaké zlato a dřevo (množství závisí na ceně budovy). Vhodné zejména když se vytěží důl a nemáte prosttředky na nový. | ||||||
![]() |
Ghoul | ![]() |
||||
![]() |
120 | ![]() |
0 | ![]() |
2 | |
Životy: | 340 | Mana: | 0 | |||
![]() |
12-14 | fast | Dosah: | 0 | ||
![]() |
0 | Pohyb: | average | |||
![]() |
Cannibalize | * | ||||
Zraněný ghoul začne požírat mrtvá těla (pokud jsou nějaká v okolí) a rychle si zregeneruje životy. Je třeba nejprve vymyslet v Cryptě. | ||||||
![]() |
Ghoul Frenzy [pasivní] | * Black Citadel | ||||
Výrazně zrychluje útok i pohyb. Je třeba vymyslet v Cryptě. |
![]() |
Crypt Fiend | ![]() |
||||
![]() |
215 | ![]() |
40 | ![]() |
3 | |
Životy: | 550 | Mana: | 0 | |||
![]() |
26-31 | slow | Dosah: | 550 | ||
![]() |
0 | Pohyb: | average | |||
![]() |
Web [autocast] | * | ||||
Je-li v okolí nepřátelská letecká jednotka, Fiend na ni vrhne pavučinu a stáhne ji k zemi. Postižená jednotka se nemůže hýbat a mohou na ni útočit pozemní jednotky. Tuto schopnost si v Cryptě určitě vymyslete. | ||||||
![]() |
Burrow | * | ||||
fiend se zahrabe do země a stane se neviditelným. Navíc se mu rychle regenerují životy. Vhodné jako překvapení soupeře, skrytého zvěda či jen pro doléčení životů. | ||||||
![]() |
Gargoyle | ![]() |
||||
![]() |
185 | ![]() |
30 | ![]() |
2 | |
Životy: | 410 | Mana: | 0 | |||
![]() |
61-70 | fast | Dosah: | 0 | ||
![]() |
18-21 | slow | Dosah: | 300 | ||
![]() |
3 | Pohyb: | fast | |||
![]() |
Stone Form | * | ||||
Gargoyl klesne na zem v podobě kamenné sochy a začne rychle regenerovat životy. V kamenné formě je navíc imunní vůči kouzlům a má zvýšený level zbroje. V tomto stav však nebojuje ani se nehýbe. Nutno vymyslet v Cryptě. |
![]() |
Necromancer | ![]() |
||||
![]() |
145 | ![]() |
20 | ![]() |
2 | |
Životy: | 305 | Mana: | 200 | |||
![]() |
8-9 | average | Dosah: | 600 | ||
![]() |
0 | Pohyb: | average | |||
![]() |
Adept training | * | ||||
Zvýší počet životů a many. Zrychlí dobíjení many a zpřístupní další kouzlo. | ||||||
![]() |
Master training | * | ||||
Dále zvýší počet životů a many. Zrychlí dobíjení many a zpřístupní třetí kouzlo. | ||||||
![]() |
Raise Dead [autocast] | * | ||||
Z okolo ležící mrtvoly jsou na omezený čas vyčarováni 2 kostliví bojovníci. | ||||||
![]() |
Unholy Frenzy | * | ||||
Silně zvýší rychlost pohyvu a útoku cílové jednotky, ale rovněž ji kouzlo každou vteřinu zraòuje asi za 4 životy. Vhodné cílit zejména na Abomination, která má hodně životů a negativní účinek jí tolik nevadí. | ||||||
![]() |
Cripple | * | ||||
Z cílové nepřátelské jednotky uděláte doslova kripla :-) Má snížený útok i jeho rychlost. | ||||||
![]() |
Skelletal Longevity | * | ||||
Upgrade, který prodlouží životnost kostlivců o 15 sekund. | ||||||
![]() |
Skeletal Mastery | * | ||||
Upgrade, který zajistí, že jeden ze dvou vyčarovaných kostlivců bude kostlivým mágem se střeleckým útokem. | ||||||
![]() |
Banshee | ![]() |
||||
![]() |
155 | ![]() |
30 | ![]() |
2 | |
Životy: | 285 | Mana: | 200 | |||
![]() |
9-13 | average | Dosah: | 500 | ||
![]() |
0 | Pohyb: | average | |||
![]() |
Adept training | * | ||||
Zvýší počet životů a many. Zrychlí dobíjení many a zpřístupní další kouzlo. | ||||||
![]() |
Master training | * Black Citadel | ||||
Dále zvýší počet životů a many. Zrychlí dobíjení many a zpřístupní třetí kouzlo. | ||||||
![]() |
Curse | * | ||||
Prokletá jednotka má 25% šanci, že při svém útpku zcela mine. | ||||||
![]() |
Anti-Magic Shell | * | ||||
Cílová jednotka je dočasně imunní vůči magii. Shell je možno odčarovat. | ||||||
![]() |
Possesion | * | ||||
Banshee se vtělí do nepřátelské pozemní jednotky a natrvalo ji soupeři ukrade, ale samotná Banshee zemře |
![]() |
Abomination | ![]() |
||||
![]() |
240 | ![]() |
70 | ![]() |
4 | |
Životy: | 1175 | Mana: | 0 | |||
![]() |
33-39 | average | Dosah: | 0 | ||
![]() |
2 | Pohyb: | average | |||
![]() |
Cannibalize | * | ||||
Zraněná Abomination začne požírat mrtvá těla (pokud jsou nějaká v okolí) a rychle si zregeneruje životy. Je třeba nejprve vymyslet v Cryptě. | ||||||
![]() |
Plague Cloud [pasivní] | * | ||||
Zelený jedovatý opar. Všechny organické nepřátelské jednotky, které přijdou s jedem do styku budou trpět nemocí, která jim pomalu ubírá po omezenou ale dlouhou dobu životy. Je třeba vymyslet ve Slaughterhouse. Všichni Undeadi jsou vůči jedu imunní. | ||||||
![]() |
Meat Wagon | ![]() |
||||
![]() |
230 | ![]() |
50 | ![]() |
4 | |
Životy: | 380 | Mana: | 0 | |||
![]() |
71-88 | very slow | Dosah: | 1150 | ||
![]() |
2 | Pohyb: | slow | |||
![]() |
Exhume Corpses | * | ||||
V Meat Wagonu se generují mrtvoly, které mohou po vyložení sloužit jako žrádlo pro jiné undead jednotky, nebo jako materiál pro tvorbu kostlivých bojovníků. | ||||||
![]() |
Plague Cloud | * | ||||
Zelený jedovatý opar. Všechny organické nepřátelské jednotky, které přijdou s jedem do styku budou trpět nemocí, která jim pomalu ubírá po omezenou ale dlouhou dobu životy. Je třeba vymyslet ve Slaughterhouse. Všichni Undeadi jsou vůči jedu imunní. | ||||||
![]() |
Pick up corpse | * | ||||
Automaticky sbírá mrtvoly v okolí a ukládá je pro pozdější použití. | ||||||
![]() |
Drop corpse | * | ||||
Vyloží všechny mrtvoly s Meat Wagonu - například pro tvorbu kostlivců nebo jako žrádlo pro Ghouly a Abominace. |
![]() |
Obsidian Statue | ![]() |
||||
![]() |
200 | ![]() |
35 | ![]() |
3 | |
Životy: | 550 | Mana: | 600 | |||
![]() |
7-8 | slow | Dosah: | 575 | ||
![]() |
4 | Pohyb: | average | |||
![]() |
Replenish Life [autocast] | * | ||||
Doplňuje životy všem spřáteleným jednotkám v okolí. | ||||||
![]() |
Replenish Mana [autocast] | * | ||||
Doplňuje manu všem spřáteleným jednotkám v okolí. | ||||||
![]() |
Destroyer | * | ||||
Promění sochu v silnou létající jednotku. Změna je nevratná a stojí další suroviny i upkeep. Další info viz. jednotka Destroyer. | ||||||
![]() |
Destroyer | ![]() |
||||
![]() |
100 | ![]() |
50 | ![]() |
2 | |
Životy: | 900 | Mana: | 400 | |||
![]() |
19-21 | fast | Dosah: | 450 | ||
![]() |
4 | Pohyb: | fast | |||
![]() |
Absorb Mana | * | ||||
Vysaje jiné vlastní jednotce manu a předá ji Destroyerovi. (Destroyerovi mana neustále ubývá, i když nic nekouzlí) | ||||||
![]() |
Devour Magic | * | ||||
Z cílové oblasti vysaje všechna kouzla a převede je na manu pro Destroyera. (Destroyerovi mana neustále ubývá, i když nic nekouzlí) | ||||||
![]() |
Spell Immunity | * | ||||
Destroyer je imunní vůči magii. | ||||||
![]() |
Orb of Annihilation [autocast] | * | ||||
Každý Destroyerův útok je zesílen o 20. |
![]() |
Frost Wyrm | ![]() |
||||
![]() |
385 | ![]() |
120 | ![]() |
7 | |
Životy: | 1350 | Mana: | 0 | |||
![]() |
93-115 | very slow | Dosah: | 300 | ||
![]() |
1 | Pohyb: | average | |||
![]() |
Freezing Breath [pasivní] | * | ||||
Útok draka zpomaluje zasažené jednotky. Je-li zasažena budova, přestane fungovat - výhodné zejména u věží. | ||||||
![]() |
Shade | ![]() |
||||
![]() |
0 | ![]() |
0 | ![]() |
1 | |
Životy: | 125 | Mana: | 0 | |||
![]() |
0 | average | Dosah: | 0 | ||
![]() |
0 | Pohyb: | fast | |||
![]() |
True Sight [pasivní] | * | ||||
Shade odhaluje neviditelné jednotky a sam je rovněž neviditelná. Skvělé pro scoutování. Zkuste třeba dát své Shade příkaz, ať následuje nepřátelského hrdinu - budete mít dokonalý přehled, co se děje. |
![]() |
Dread Lord | ![]() |
||||
![]() |
425 | ![]() |
100 | ![]() |
5 | |
Životy: | 600 | Mana: | 270 | |||
![]() |
22-32 | fast | Dosah: | 0 | ||
![]() |
3 | Pohyb: | average | |||
![]() |
Carrion Swarm | * | ||||
Hejno netopýrů zraní nepřátelské jednotky. | ||||||
![]() |
Sleep | * | ||||
Uspí dočasně cílovou jednotku. Jednotka může být probuzena i tak, že na ni někdo zaútočí. | ||||||
![]() |
Vampiric aura | * | ||||
Všechny spřátelené meel jednotky v okolí získávají životy za zranění, které udělují nepřátelům. | ||||||
![]() |
Infernal [ultimátní] | * | ||||
Vyčaruje velmi silného bojovníka, který se zřítí z nebes a omráčí jednotky v místě dopadu. |
![]() |
Lich | ![]() |
||||
![]() |
425 | ![]() |
100 | ![]() |
5 | |
Životy: | 475 | Mana: | 300 | |||
![]() |
22-28 | fast | Dosah: | 600 | ||
![]() |
2 | Pohyb: | average | |||
![]() |
Frost nova | * | ||||
Udělí solidní poškození cílové jednotce a okolním nepřátelům. Navíc jsou všichni poškození na chvíli zpomaleni. | ||||||
![]() |
Frost armor [autocast] | * | ||||
Jednotka získá ledový ochranný štít, který zpomaluje mlátící jednotky, které na tuto jednotku útočí. | ||||||
![]() |
Dark ritual | * | ||||
Lich sežere vlastní undead jednotku aby si doplnil manu. Čím více životů jednotka měla, tím více many se doplní. | ||||||
![]() |
Death and Deacay [ultimátní] | * level 6 | ||||
V cílové oblasti ničí vše živé. |
![]() |
Death Knight | ![]() |
||||
![]() |
425 | ![]() |
100 | ![]() |
5 | |
Životy: | 675 | Mana: | 255 | |||
![]() |
25-35 | average | Dosah: | 0 | ||
![]() |
4 | Pohyb: | fast | |||
![]() |
Death Coil | * | ||||
Vyléčí spřátelenou undead jednotku, nebo zraní nepřátelskou jinou než undead jednotku. | ||||||
![]() |
Death Pact | * | ||||
Sežere vlastní jednotku, aby si doplnil životy. Čím více životů jednotka měla, tím více si hrdina doplní. | ||||||
![]() |
Unholy aura | * | ||||
Zrychluje pohyb a regeneraci životů okolních jednotek i hrdiny. | ||||||
![]() |
Animate dead [ultimátní] | * | ||||
Šest mrtvých jednotek na chvíli vstane z mrtvých aby bojovaly po boku hrdiny. Tyto jednotky jsou nesmrtelné, ale za chvíli se rozpadnou. |
![]() |
Crypt Lord | ![]() |
||||
![]() |
425 | ![]() |
100 | ![]() |
5 | |
Životy: | 675 | Mana: | 210 | |||
![]() |
28-34 | fast | Dosah: | 0 | ||
![]() |
2 | Pohyb: | average | |||
![]() |
Impale | * | ||||
Zraní a omráčí nepřátele v přímé linii. | ||||||
![]() |
Spiked Carapace [pasivní] | * | ||||
Zvyšuje level zbroje hrdiny a vrací část zranění útočníkům. | ||||||
![]() |
Carrion Beetles [autocast] | * | ||||
Je možno vyčarovat až 5 trvalých pomocníků-brouků z mrtvých těl. Čím vyšší level kouzla, tím silnější pomocníci. | ||||||
![]() |
Locust Swarm [ultimátní] | * | ||||
Kolem hrdiny začnou poletovat nějací sršni, kteří zraňují všechny nepřátele. Navíc každé bodnutí nepřítele přidává hrdinovi životy. Hrdina může během trvání kouzla normálně chodit a bojovat |
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář